| |
Buzel | 20.07.2022 14:55:10 |
![poziom 5](star_icon5.gif)
Grupa: Użytkownik
Posty: 718 #7984677 Od: 2020-7-9
| W mojej opinii zdecydowanie warto poświęcić więcej uwagi na takie artykuły, jak http://lista20.pl/najnowsze-trendy-w-e-commerce-sprawdz/ gdzie będziecie mogli dowiedzieć się więcej na temat najnowszych trendów w rynku ecommerce i jednocześnie na co warto zwrócić uwagę aby móc te zmiany wprowadzić do swojego biznesu. Trzymam kciuki i koniecznie dajcie znać jak się z tym uporaliście w swojej firmie. |
| |
fensi | 27.07.2022 14:03:53 |
![poziom 3](star_icon3.gif)
Grupa: Użytkownik
Posty: 187 #7986815 Od: 2019-2-9
| W każdym biznesie, nawet ty, internetowym warto przemyśleć sobie wdrożenie odpowiedniego oprogramowania. W wielu różnych branżach w działach call center doskonale sprawdza się Bot do rozmowy Hellobot. Taki wirtualny asystent telefoniczny jest w stanie załatwić kilka spraw w jednym czasie.
|
| |
Gruszka94 | 28.10.2022 20:54:31 |
![poziom 5](star_icon5.gif)
Grupa: Użytkownik
Posty: 541 #8019066 Od: 2020-3-16
| To ważne kwestie, więc warto być tego świadomym. W końcu jeśli zależy Wam na sprawnym rozwoju w tej branży, to na pewno warto byłoby zadbać o jak najlepszą obsługę klienta. Czytałem na stronie https://www.colormark.pl/produkcja-folii/folia-polipropylenowa/ więcej na temat zabezpieczania przesyłek w transporcie. Jakie macie zdanie na ten temat? |