| |
JulKam | 27.04.2017 18:10:49 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 3 #2421556 Od: 2017-3-31
| Witam serdecznie,
Czy ktoś wspierał z Was kiedyś obsługę klienta przez darmowy crm? Znalazłam bardzo pozytywne opinie o takich modułach i zdania, że często nie warto przepłacać za takie oprogramowanie, o ile nie prowadzimy potężnej międzynarodowej korporacji. Interesuje mnie jakie macie z CRMami doświadczenie osobiste, od wewnątrz. Dzięki z góry za pomoc.
Pozdrawiam serdecznie, Kamila. |
| |
Morana | 05.05.2017 04:08:01 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 119 #2423745 Od: 2017-2-3
| Twoje pytanie skłoniło mnie do zwrócenia uwagi na ważną sprawę ochrony danych osobowych. Zajmując się wynajmowanym czy darmowym oprogramowaniem CRM trzeba przyjrzeć się jak będzie wyglądała możliwość ochrony danych osobowych. Niedawno zmieniły się przepisy dotyczące ochrony danych osobowych. Warto zwrócić się do profesjonalistów z http://4telpartner.pl/index.php/oferta/ochrona-danych-osobowych aby nie popełnić błędów. |
| |
Mali_nowa | 04.09.2021 22:46:15 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 38 #7857891 Od: 2021-6-23
| Ja z doświadczenia wiem, że darmowe programy CRM (u mnie) nie spełniają swojego zadania. Sa nieczytelne albo mają ograniczone funkcje, generalnie nie działają tak jak powinny. Ja w swojej firmie zdecydowałam się na system CRM od tej firmy https://www.engave.pl/qompana-crm Został on przez przedstawiciela wprowadzony błyskawicznie, a ja i pracownicy ogarnęliśmy, go właściwie w jeden dzień. Ma wszystko co trzeba i śmiga jak marzenie, także polecam! |
| |
domi.nika | 23.06.2022 10:37:39 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 212 #7975079 Od: 2022-6-9
| taka obsluga klienta to wazna rzecz, u nas odpowiedzialny za wiele jest HR i uwazam ze robia dobra robote
________________________ https://www.kobietopolis.pl/pracownicy-z-ukrainy/
|