NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » POGADUCHY » KUCHNIA GRANATOWA

Przejdz do dołu stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

Kuchnia granatowa

  
jakubczak
22.06.2022 13:34:50
poziom 5

Grupa: Użytkownik

Posty: 520 #7974796
Od: 2018-4-22
Czy takie meble https://www.gama-sklep.com.pl/a/324-kuchnia-granat-drewno granatowe do kuchni to waszym zdaniem dobra opcja? Bo nie wiem sam czy je zamówić, spodobały mi się przyznam, cena też mi pasuje więc chciałem zamówić. Ale żonie się nie podobają.
  
kobiecanatura
06.07.2022 19:26:53
poziom 1

Grupa: Użytkownik

Posty: 28 #7979592
Od: 2022-1-23
skoro tobie sie podobaja to po co patrzysz na innych opinie? bierz to co ty chcesz miec ty w tym bedziesz zyc.. ja zamowilam baterie od https://sklep.sotbe.com/ mimo ze maz chcial jakies tanie marketowki... jednak to ja gotuje ja zmywam wiec baterie wybralam pod siebie bardzo szczęśliwy
  
orka
07.07.2022 00:29:35
poziom 2

Grupa: Użytkownik

Posty: 54 #7979712
Od: 2021-2-11
Dla mnie to idealny kolor, nie wszystkie kuchnie muszą teraz być białe przecież. NA pewno granat będzie oryginalny. Jak potrzebujecie dużo miejsca do przechowywania to zamiast szafek można pomyśleć o szafie na wymiar w tym pomieszczeniu https://www.nowemieszkaniawarszawa.apartamenty.pl/artykul,szafy-na-wymiar-do-kuchni-dlaczego-warto-,19747,1.html . Będzie to dobre rozwiązanie nawet w mniejszych kuchniach.
  
magdap
27.07.2022 15:05:30
poziom 2

Grupa: Użytkownik

Posty: 51 #7986867
Od: 2020-5-22
Jestem fanką granatu we wnętrzachcool Szczególnie urzeka mnie w połączeniu z bielą i złotem. Rewelacja!
  
kermia
01.08.2022 16:00:01
poziom 3

Grupa: Użytkownik

Posty: 157 #7988745
Od: 2019-2-6
Ja mam granatową kuchnię wszystkie meble i płytki na ścianie. Super to wygląda, nie jest to tak oklepane jak te szare kuchnie czy białe, które wszyscy robią. Do tego super pasuje czarny zlewozmywak granitowy, bo nie jest taki granatowy, jak wszystko pozostałe. Mamy ten https://sinkquality.eu/pl/zlewozmywak-podwieszany-Argon-60-syfon-gratis, bardzo fajny i praktycznie. Łatwy w czyszczeniu i odporny na uszkodzenia oraz wysoką temperaturę.

Ogólnie cała kuchnia mi się bardzo podoba wesoły
  
deria32
03.08.2022 19:08:24
poziom 3

Grupa: Użytkownik

Posty: 157 #7989442
Od: 2018-7-4
Mi ogólnie podobają się nowoczesne meble w kuchni. Ale wiadomo, że pomieszczenie musi być funkcjonalne. Dlatego dobrym pomysłem może być zakup narożnika. Tutaj takie znajdziecie https://martimeble.pl/17-narozniki-kuchenne. Mi spodobał się wzór i wygląd. Można go też postawić w niewielkiej kuchni, bo zyska ona na funkcjonalności. Ceny też są przystępne, także warto skorzystać z oferty.
  
samolot99
23.08.2022 22:05:20
poziom 1

Grupa: Użytkownik

Posty: 31 #7996849
Od: 2021-11-30
Podsyłam też kilka cennych porad, które pomogą w aranżacji, każdej małej kuchni - https://www.przepis-kulinarny.pl/jak-funkcjonalnie-zagospodarowac-przestrzen-malej-kuchni-info101.html, wystarczy się że naprawdę się do nich zastosujemy i stworzymy sobie dużo praktyczniejsze miejsce do gotowania. Również nowoczesne sprzęty agd, można fajnie wkomponować, nawet w małą kuchnię, przy zachowaniu jej pełnej funkcjonalności.
  
borysza
16.09.2022 19:30:22
Grupa: Użytkownik

Posty: 6 #8004068
Od: 2022-6-27
Granat całkiem fajny, ale czy to jest najważniejsze w kuchni? Wizualnie pewnie fajnie jak się podoba, ale i tak istotne jest to, jak się gotuje. Bo to ma być przyjemność. Tak mi się wydaje. A wiec chyba ważniejsza musi być wygoda. Wiec bardziej niż kolor to powinno mieć znaczenie sam rozkład mebli. Do tego też funkcje sprzętów. Fajne są np. płyty Solgazu. Albo ich okapy. Sprzęt pod względem funkcjonalności jest po prostu mega. Ale też się podoba.
  
samolot99
28.09.2022 09:28:51
poziom 1

Grupa: Użytkownik

Posty: 31 #8008359
Od: 2021-11-30
W kuchni, warto również zainwestować w zmywarkę, to urządzenie, które zdecydowanie ułatwi nam życie - https://vobis.pl/poradnik/zmywarka-45-czy-60-cm,-ktora-wybrac-jaka-kupic , dzięki zmywarce oszczędzimy nie tylko czas ale i wodę, zmywając naczynia w zlewie, zużyjemy jej zwyczajnie dużo więcej. Krótki poradnik, który podsyła, pomoże nam wybrać również rozmiar zmywarki, większa lub mniejsza, spełni oczekiwania konkretnego gospodarstwa domowego.
  
kurej
16.11.2022 16:39:19
poziom 3

Grupa: Użytkownik

Posty: 106 #8023966
Od: 2021-3-25
Kuchnia w granacie jest dla mnie za ciemna muszę przyznać, wolę coś jasnego. Tutaj https://rega-meble.pl/ własnie oglądam jakie na wymiar mają kuchnie, tego producenta mi znajoma niedawno poleciła bo jest zadowolona z mebli od nich.
  
Electra07.12.2022 15:16:17
poziom 5

oczka

Przejdz do góry stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

  << Pierwsza      < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » POGADUCHY » KUCHNIA GRANATOWA

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!

randki | własny sklep internetowy | promocje | darmowe forum | sklepy | opinie, testy, oceny